خرید ملک در کانادا

خرید ملک در کانادا

خرید ملک در کانادا

مشاوره و خرید ملک در کانادا :

امروزه افراد بسیاری هستند که قصد خرید ملک در کانادا را دارند، اما آیا از طریق خرید ملک در کانادا میتوان اقامت این کشور را گرفت؟ جواب سوال خیر است شما اگر اقامت کانادا را نداشته باشد و اقدام به خرید ملک کنید صرفا جهت سرمایه گذاری کار معقول و به صرفه ای انجام داده اید ولی خرید ملک در کانادا به منزله دریافت اقامت به هیچ وجه نخواهد بود. شما ابتدا باید از طرق دیگر اقدام به دریافت اقامت خود کرده باشید سپس برای خرید ملک اقدام کنید.
کسانی که قصد خرید ملک در کانادا را دارند چه به منظور سرمایه گذاری و چه به منظور یکی از خدمات موسسه راز (علاوه بر خدمات مهاجرت به کانادا) ، برای کسانی که اقامت دریافت کرده اند با وکلای مجرب ما برای خرید ملک در کانادا در تماس باشید.

اجاره ملک در کانادا :

جهت اجاره آپارتمان در کانادا شما نیازمند اطلاعات و راهنمایی هستید و موسسه راز از طریق دفتر تهران و ترکیه با همکاری کارگزاران خود در کانادا آپارتمان مورد نظرتان را در اختیار شما قرار می دهد.

اسکان موقت برای تازه وارد ها به کانادا :

کسانی که به تازگی قصد ورود به کانادا را دارند حتما باید هزینه های خودشان را مدیریت کنند تا بتوانند بعد از پیدا کردن کار مناسب اقامت دائم پیدا کنند. موسسه راز کارهای اقامت موقت شما را از بدو ورودتان به کانادا و  انواع آموزش کامل جهت نحوه زندگی و  پیدا کردن کار  در کانادا را به شما خواهد داد تا تازه واردین به این کشور مشکلات کمتری داشته باشند و با آرامش بیشتری بتوانند جویای کار مناسب حال خود باشند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

خرید ملک در کانادا خرید ملک در کانادا
میانگین امتیاز 0 /5 از 0 کاربر

نویسنده

مریم مومنی

مریم مومنی

کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل، علاقه مند به قوانین حقوق بین الملل و قوانین مهاجرتی کشورها، کارشناس ارشد مهاجرت کانادا هلدینگ راز

فرم درخواست مشاوره

نظرات (2)

  • پاسخ
    shiva jahanzad
    1400-04-19

    سلام یک سوال از خدمتتان دارم پسر من ویزای تحصیلی کانادا در تورنتو را به تازگی دریافت کرده آیا امکان خرید ملک در آنجا و دریافت وام دارد؟ شما می توانید در این زمینه کمکمان کنید؟ ممنون

    • کارشناس راز
      1400-06-06

      سلام دوست عزيز امكان خريد ملك را دارند ولي دريافت وام فقط براي شهروندان كانادايي(كساني كه pr دارن) ميسر مي باشد. توجه داشته باشيد كه خريد ملك در كانادا منجر به اقامت دائم نميشود!

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مشاوره رایگان