مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2023 (شرایط، هزینه، روش‌ها)

برای ویزای توریستی کانادا کلیک کنید

در این مقاله قصد داریم اخذ اقامت دائم کانادا را از روش مختلف و متعدد بررسی کنیم و کلیه راه‌های مهاجرت به کانادا را به تفصیل توضیح دهیم. همانطور که می‌دانید ابهامات و سوالات زیادی در خصوص طرق مهاجرت به کانادا وجود دارد برای رفع این ابهامات در ادامه به بررسی هر کدام از این روش‌ها و معایب و مزایا آن‌ها خواهیم پرداخت. آنچه که مسلم مهاجرت به هر کشوری عموما از شش طریق انجام می شود: تولد، ازدواج، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و پناهندگی.
ما در این مقاله به موارد زیر به طور کامل خواهیم پرداخت:

  • مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا (دانشجویی و دانش آموزی)
  • مهاجرت از طریق ویزای کار به کانادا
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا
  • مهاجرت از طریق تولد فرزند در کانادا
  • مهاجرت از طریق ازدواج به کانادا
  • مهاجرت از طریق پناهندگی به کانادا

فرم ارزیابی مهاجرت، مشاوره رایگان تلفنی

مهاجر پذیری کشور کانادا

طبق آمار بین المللی صادر شده کشور کانادا یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت می باشد. و به جهت دارا بودن بالاترین معیار رفاه اجتماعی و رضایت از زندگی 10 امین کشور جهان معرفی شده است. کشور کانادا به جهت مهاجر پذیر بودن به نسبت کشورهای دیگر و داشتن مدارس و دانشگاه‌های با رتبه بالای علمی در سطح جهان دارای محبوبیت بیشتری در بین متقاضیان مهاجرت است.
متقاضیان مهاجرت به کانادا برای مهاجرت می‌بایست شرایط لازم را داشته باشند. در ادامه به بررسی شرایط هرکدام از روش‌های مهاجرت به کانادا می‌پردازیم شرایطی که متقاضیان برای اقدام از طریق آن برنامه می‌بایست واجد شرایط باشند. از شرایط و معیار‌های مهم برای مهاجرت به کانادا می‌توان به سن، مدرک زبان، مدرک تحصیلی، سابقه کار و تمکن مالی لازم برای اشاره کرد.
لازم است که بدانید این فاکتورها در بعضی از برنامه‌های کانادا مهم و در برخی بی اهمیت هستند. برای مثال سن در برنامه‌های امتیاز‌بندی همچون اسکیل وورکر و مهاجرت تحصیلی از اهمیت به سزایی برخوردار است. در صورتی که همین فاکتور در برنامه سرمایه گذاری محلی از اعراب ندارد. یا مثالی دیگر در سرمایه گذاری میزان سرمایه مورد نیاز از 150 هزارتا شروع می‌شود و سقف مشخصی ندارد در صورتی که در برنامه‌های تحصیلی و اسکیل وورکر این هزینه خیلی کمتر می‌باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار

یکی از راه‌های مهاجرت به کشور کانادا از راه مهاجرت کاری می‌باشد. از سال 2015 این مهاجرت کاری از طریق سیستم اکسپرس اینتری انجام می‌شود. در این روش افراد با تخصص کاری برای مهاجرت به کانادا سنجیده می شوند. افراد به سه گروه زیرتقسیم می شوند:
برنامه نیروی متخصص فدرال
برنامه نیروی فنی و حرفه ای فدرال
برنامه تجربه کاری کانادا
گرفتن اقامت دائم کانادا از طریق برنامه اکسپرس انتری یا اسکیل وورکر یکی از بهترین برنامه‌های مهاجرت به کانادا برای افراد تحصیل کرده و متخصص محسوب می‌شود زیرا از بدو ورود منجر به اخذ اقامت دائم کانادا می‌شود .
اداره مهاجرت کانادا امتیاز افراد را براساس 6 فاکتور زیر می‌سنجد. فاکتو‌هایی که بر اساس آن امتیاز‌ها سنجیده می‌شوند:


نمره‌ی زبان انگلیسی یا فرانسه


مسلط بودن به یکی یا هر دو زبان اداری کانادا بسیار مهم است. دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه و یا هردو به شما کمک می‌کند که بتوانید کارپیدا کنید. افراد از طریق گذراندن آزمون زبان می‌توانند دانش زبانی خود را اثبات کنند.
تحصیلات ( ترجیحا کارشناسی ارشد) 
تجربه کاری ( 3 سال در 10 سال اخیر )
سن
در صورت داشتن پیشنهاد کاری تمام وقت و دائمی از کانادا فرد می‌تواند امتیاز کسب کند. این شغل باید تمام وقت باشد و یکی از مشاغل گروه های NOC 0 ،A یا B باشد.
در صورتی که امتیاز لازم از این برنامه را کسب نمایید این برنامه می‌تواند راحت‌ترین راه ورود به کانادا باشد. لازم است بدانید که نرخ بیکاری در کانادا در 2018 نرخ 9/5 درصد بوده. این نشان دهنده این است که دولت کانادا وضعیت خوبی رو برای مهاجرت کاری متقاضیان مهاجرت به کانادا فراهم کرده است. نمودار زیر نرخ بیکاری را از سال 1976 تا 2018 را تبیین نموده است.

چارت نرخ بیکاری

مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی به کانادا

ادامه تحصیل درکانادا از مقطع مدارس تا دکترا انجام می‌شود و می‌تواند یکی از راه‌های ورود و کسب اقامت دائم کانادا باشد.
متقاضیان تحصیل در مقطع مدارس کشور کانادا باید به طور سالیانه هزینه‌ای از 10 هزار دلار کانادا تا 50 هزار دلار پرداخت نمایند. دوره کارشناسی در کانادا در دانشگاه‌های مختلف بین سه تا چهار سال می‌باشد و کارشناسی ارشد هم بر اساس نوع دانشگاه بین یک تا سه سال زمان می برد.
شرایط اخذ پذیرش در دانشگاه‌های مختلف متفاوت است ولی در کل فارغ التحصیل شدن از دبیرستان و جایگاه علمی خوب حداقل شرط پذیرفته شدن در مقطع کارشناسی می باشد. فرد متقاضی ممکن است مدارک دیگری مانند ریزنمرات دبیرستان یا پیش دانشگاهی را ارائه دهد که بر اساس نوع دانشگاه باید به زبان‌های انگلیسی یا فرانسه ترجمه رسمی شوند. همانطور که ذکر شد مدارک نیاز به اخذ پذیرش در دانشگاه‌های مختلف متفاوت است ولی بطور کلی در اکثر دانشگاه‌ها برای اموزش عالی مدارک زیر مورد نیاز است:

  • فرم اخذ پذیرش
  • ریز نمرات مقطع قبلی
  • دو توصیه نامه
  • رزومه
  • انگیزه نامه
  • مدرک تحصیلی
  • مدرک زبان

برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا در کشور کانادا فرد متقاضی می‌بایست استاد راهنما داشته باشد. که استاد مورد نظر در صورتی که دانشجو رزومه علمی قوی و مدرک زبان بالا داشته باشد پذیرش در دانشگاه مورد نظر را اعطا می کند. که البته می‌توانند در این مقطع بخاطر رزومه قوی‌شان بورسیه تحصیلی هم به دو شکل فول اسکالر شیپ و فاند دریافت کنند. هزینه‌های ادامه تحصیل در کشور کانادا معمولا از 10 هزار دلار تا 20 هزار دلار کانادا می‌باشد. البته این بسته به رشته تحصیلی، دانشگاه و ایالت محل تحصیل متفاوت می‌باشد. دارندگان ویزای تحصیلی کانادا می‌توانند همراه و خاواده خود را نیز وارد کانادا نمایند.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای سرمایه گذاری

1- سرمایه گذاری کبک: در این نوع از سرمایه گذاری افراد می‌بایست معادل 2 ملیون دلار کانادا تمکن مالی نشان دهند. و350.000 دلار کانادا می‌بایست برای سرمایه گذاری به دولت کانادا ارائه دهند.
در این نوع از سرمایه گذاری ارائه بیزینس پلن الزامی نیست و فرد سرمایه گذار به همراه خانواده PR کانادا را دریافت می‌کنند.
2- سرمایه گذاری فدرال (PNP) : در این روش از سرمایه گذاری ارائه مبلغ 1 ملیون دلار کانادا به عنوان تمکن مالی الزامی می‌باشد .
مبلغی را که می‌بایست افراد برای سرمایه گذاری به کشور کاندا ببرند حداقل 150.000 دلار کانادا می‌باشد.
داشتن برنامه سرمایه گذاری (BUSINESS PLAN) در این روش الزامی است.
بعد از گذشت یک سال از فعالیت این بیزینس سرمایه گذار و خانواده‌اش PR کانادا را اخذ می‌کنند.

مهاجرت به کانادا از روش تولد فرزند

بر اساس قوانین کانادا هر فردی که از سال 1997 و بعد از آن در کانادا متولد شده باشد از بدو تولد شهروند کانادا می شود. هر فردی که در کانادا به دنیا می‌آید و هر فردی که از پدر و مادر کانادایی متولد می‌شود کانادایی است. بر این اساس اقامت کانادا هم از راه خاک و هم از راه خون امکان پذیر است. تمام افرادی که به هر دلیلی در کانادا متولد شوند کانادایی هستند.
براساس قوانین کانادا هر فردی که در کانادا متولد شود سیتیزن کانادا است و این بدین معنا است که لازم نیست فرزند شما مجبور باشد تمام مراحل اخذ سیتیزن شیپی  را طی کند. بدون شک سیتیزن کانادا می‌تواند مانند تمام شهروندان کانادا از مزایای  این سیتی زن شیپی  بهره‌مند گردد. در نتیجه به دنبال این مرحله سیتی زن کانادا می‌تواند درخواست پاسپورت کانادایی کند. به عنوان مثال شهروند کانادا به دلیل داشتن پاسپورت کانادا می‌تواند بدون نیاز به ویزای توریستی به بسیاری از کشورها سفر کند . دارندگان پاسپورت کانادا می توانند بدون ویزا به آمریکا سفر کنند.

فردی سیتی زن و شهروند  کانادا است که:

  • در کانادا متولد شده باشد.
  • از طریق دریافت تابعیت کانادا سیتیزن شده باشد.
  • یک کودک می‌تواند سیتی زن کانادا شود اگر پدر یا مادر یا قیم قانونی او از طریق تابعیت برای سیتی زن شیپ او اقدام کرده باشند.
  • فردی که در خارج از کانادا متولد شده باشد اما پدر یا مادر او متولد کانادا باشند.
  • فردی که در خارج از کانادا متولد شده اما پدر یا مادر او تابعیت کانادا را داشته باشند.
     

مقاله مهاجرت از طریق تولد 

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

در صورتی که که شما اجازه‌ی اقامت دائم کانادا را دارید و سن شما 18 سال است می‌توانید برای اقامت خانواده تان اقدام کنید. در صورت اخذ اجازه اقامت خانواده‌ی شما می‌توانند در کانادا زندگی کنند، درس بخوانند و کار کنند. یکی از کسانی که شما می‌توانید اسپانسر او شوید همسر شماست. اگر شما سیتی زن کانادا هستید و یا اجازه‌ی اقامت دائم در کانادا را دارید می‌توانید اسپانسر همسر و یا  شریک قانونی زندگی‌تان شوید.                                                                            
تعریف همسر: همسر فردی است که با اسپانسر به طور قانونی ازدواج کرده باشد. اگر این ازدواج در کانادا صورت گرفته است باید گواهی صادر شده برای ازدواج از استانی که در آن ازدواج صورت گرفته است را داشته باشند و اگر این ازدواج در جایی خارج از کانادا صورت گرفته باشد باید ازدواجی معتبر و براساس قوانین کشوری که ازدواج در آنجا انجام شده و بر اساس قوانین کانادا باشد.  اما فردی که می‌خواهد اسپانسر شود باید شرایط زیر را داشته باشد:

  1.   سیتی زن کانادا باشد و یا اقامت دائم کانادا را داشته باشد
  2.   سن 18 سال یا بالاتر
  3.   زندانی نباشد
  4.   در زمان اسپانسرشیپی همسر دیگری نداشته باشد
  5.   ورشکسته نباشد
  6.   در طول پنج سال گذشته خود فرد اسپانسر به عنوان همسر فرد دیگری وارد کانادا نشده باشد

فردی که از طریق ازدواج اقامت کانادا را گرفته است تا پنج سال نمی‌تواند اسپانسر فرد دیگری به عنوان همسر شود. حتی اگر اسپانسر، سیتیزن هم شده باشد باید از این قانون تبعیت کند و نمی‌تواند اسپانسر فرد دیگری بعنوان همسر شود.
 

فرم ارزیابی مهاجرت، مشاوره رایگان تلفنی

مهاجرت به کانادا از طریق پناهدگی

پناهنده به کسی اطلاق می‌شود که به دلیل ترس از آزار و اذیت مجبور به ترک کشورش شده است و امکان بازگشت مجدد به کشورش را ندارد. بسیاری از پناهندگان از کشو‌های جنگ زده آمده‌اند و ترس و وحشت زیادی را دیده و تجربه کرده‌اند. تفاوت مهاجر و پناهنده در این است که فرد مهاجر به دلخواه خود محل زندگیش را تغییر می‌دهد اما پناهنده مجبور به ترک کشورش می‌گردد.
سیستم پناهندگی در کانادا دو بخش دارد:
-  برنامه‌های اقامتی برای پناهندگانی که در خارج از کانادا نیاز به حمایت دارند.
-  پناهندگان داخل کانادا
کسانی که به عنوان پناهنده وارد کانادا می‌شوند افرادی هستند که به دلایل بسیار سخت مجبور به ترک خانه ‌هایشان و زندگی برای مدت طولانی در کمپ‌های پناهندگی شده‌اند. برای کمک به این افراد علاوه بر دولت، سازمان‌ها و افرادی هم هستند که به طور خصوصی کمک رسانی می‌کنند. همه‌ی افرادی که تقاضای پناهندگی می‌دهند درخواستشان مورد قبول واقع نمی‌شود به عنوان مثال افرادی که تقاضای پناهندگی‌شان توسط کانادا قبلا رد شده است و یا کسانی که جرایم جنایی جدی داشته‌اند. کسانی که تقاضای پناهندگی می‌دهند تا مشخص شدن وضیت درخواستشان کمک‌هایی از جانب دولت فدرال، استان کبک و یا اسپانسر‌های خصوصی (سازمان‌ها و افراد)دریافت می کنند. این افراد تحت پوشش برنامه‌ی ( GAR ) قرار می گیرند. این برنامه آنها را تحت پوشش سرویس‌ها و خدمات فوری و ضروری  مثل کمک مالی بر اساس برنامه (RAP ) قرار می‌دهد.
همانطور که می‌دانید اشخاصی که از بدو ورود به کانادا درخواست پناهندگی می‌دهند برای آن‌ها دادگاه تشکیل می‌شود و باید در برابر آفیسر اداره مهاجرت و قاضی دادگاه از خود دفاع کنند و اثبات نمایند که جان و مالشان در کشوری که تابعیتش را دارند در خطر بوده است. البته طبق اماری که اداره مهاجرت نشان می‌دهد اغلب این پرونده‌ها با شکست مواجه می‌شوند. و این اشخاص مجبورند با سرخوردگی به کشور خود باز گردند. بنابراین بهتر است برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های دیگر اقدام کنند که مطمئن‌تر و امن‌رز تر از روش پناهندگی است.
 

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای هنرمندان

یکی دیگر از برنامه‌های مهاجرت به کانادا مهاجرت از طریق ویزای هنرمندان، ورزشکاران و . . .  می باشد. که از آن به عنوان ویزای خود اشتغالی (self employed) یاد می‌شود است. این برنامه در واقع مخصوص بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران، هنرمندان و . . . است که در سطح ملی و جهانی شهرت دارند و در موتور جستجوی گوگل نامشان سرچ می‌شوند. این دسته از افراد می‌بایست رابطه مالی خود با هنری که  مشغول به فعالیت آن هستند را برای آفیسر اداره مهاجرت کانادا به اثبات برسانند.
افرادی که قصد دارند از طریق این برنامه به کانادا مهاجرت نمایند باید حداقل 35 امتیاز کسب نمایند که فاکتور‌های محاسبه این امتیاز شامل موارد زیر می‌شود:

  •     سن 
  •     مدارک تحصیلی 
  •     سابقه کاری
  •     مدرک زبان (داشتن نمره زبان در این برنامه اختیاری می باشد .)
     

اخذ تابعیت کشور کانادا

در مقاله فوق تمام راه‌های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا به تفصیل توضیح داده‌شد. همانطور که می‌دانید اکثر راه‌های مهاجرت به کانادا در نهایت با رعایت قوانین مهاجرتی کانادا ختم به اقامت دائم کانادا می‌شود. و معمولا پس از سه سال سکونت در کانادا اقامت دائم کانادا و پس از پنج سال پاسپورت کانادایی را دریافت می‌کنند. البته برنامه‌هایی همچون سرمایه گذاری کبک و اسکیل وورکر در همان بدو ورود متقاضی اقامت دائم کانادا را اخذ می‌کند.
در مورد تحصیل هم همه کشور‌ها به تبع تحصیل در دانشگاه‌ها اقامت دائم نمی‌دهند و فرد متقاضی می‌بایست اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری تبدیل نماید و سپس برای اقامت دائم اقدام نماید.

هزینه های زندگی در کانادا

معمولا آگاهی از هزینه‌های زندگی از مهم‌ترین مسائل و بخش‌های مهاجرت به کشور مقصد می‌باشد. بنابراین درصورتی که قصد مهاجرت به کاندا را دارید لازم است هزینه‌های زندگی کانادا با میزان سرمایه شما تطابق داشته باشد. جدول زیر به صورت خلاصه بخشی از هزینه‌های مهم کانادا را بیان نموده است:

کالا یا خدمات

هزینه به دلار

یک لیترشیر

2.34

نان 500 gr

2.84

12 عدد تخم مرغ

3.31

1 کیلو مرغ

13.34

1 کیلو گوشت گوساله

14.89

1کیلو برنج

4.01

بطری آب 1.5 لیتر

2.27

سیب زمینی 1 کیلو

2.69

پیاز 1 کیلو

2.62

میوه

1.71 موز

3.97 سیب

هزینه رفت و آمد ماهیانه

95

هزینه آپارتمان مرکز شهر

1238.43

هزینه آپارتمان حومه شهر

1008.03

هزینه آب و برق و سیستم گرمایشی و سرمایشی

147.43

ویزای توریستی کانادا

هر ساله کشور کانادا نزدیک به 35 ملیون توریست را در کشور خود میزبانی می‌کند که معمولا ویزاهای آن‌ها غیر اقامتی می‌باشد. توریست شخصی است که عموما غیر کانادایی است وتابعیت کانادا را ندارد و فقط به صورت کاملا قانونی از کانادا بازدید می‌نماید. همه اشخاصی که می‌خواهند به هر دلیلی برای دیدن خانواده ، اقوام و . . . وارد کانادا  شوند می‌بایست برای دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام نمایند. فقط شهروندان کانادا و کسانی که اقامت دائم کانادا را دارند نیاز به روادید برای ورود به کانادا را ندارند.
مدارک لازم جهت اقدام برای ویزای توریستی کانادا:

  • داشتن پاسپورت معتبر
  • نامه تمکن مالی
  • دعوت نامه از یک شخص یا یک سازمان دولتی در کانادا
  • گواهی شغلی ( فیش حقوقی ، نامه اشتغال به کار و . . . )
  • Travel history (ویزاهای مربوط به سفرهای قبلی)
  • اسناد مربوط به دارایی‌های متقاضی
  • مدارک تکمیلی که نشان دهنده علاقه یا وابستگی متقاضی به کشور خود است.

از نظر زمانی مدت زمان اخذ ویزای توریستی کانادا معمولا 100 روز کاری است که البته ممکن است کم تر و یا بیشتر هم شود بسته به شرایط متقاضی و اداره مهاجرت کانادا این مدت زمان تغییر می‌کند.
با توجه به تغییر قوانین مهاجرتی کانادا این امکان وجود دارد که شخصی که به ویزای توریستی وارد کانادا شده است بتواند ویزای توریستی خود را به ویزای تحصیلی تغییر دهد. در صورتی که متقاضی پذیرش تحصیلی از یکی از موسسات آموزش عالی و یا دانشگاه های کانادا بگیرد ویزای توریستی او تبدیل به تحصیلی خواهد شد که در نهایت بعد از پایان تحصیلات و کار در کانادا منجر به اقامت دائم شود.

نتیجه گیری

با توجه به توضیحاتی که در بالا ذکر شد متوجه می‌شویم که چرا مردم از سراسر جهان تصمیم می‌گیرند که در کانادا زندگی کنند. اقتصاد، آموزش و استاندارد بالای زندگی کانادا را به کشوری خوب برای مهاجرت تبدیل کرده است.
چندین راه برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد که در صورتی که تمایل دارید تا به کانادا مهاجرت کنید می‌توانید از طریق یکی از این راه‌ها اقدام کنید ولی اگر در این راه از همراهی یک وکیل با تجربه کمک بگیرد با آرامش بیشر و سریعتر به نتیجه خواهید رسید.
مهاجرت از هر نوع و به هر دلیلی که انجام شود برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب نیاز به راهنمایی کارشناسان و وکلای مهاجرتی دارد تا بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه در امر مهاجرت دست پیدا کرد.
برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و جامع‌تر در خصوص هرکدام از روش‌های مهاجرتی با کارشناسان سازمان مهاجرتی راز تماس بگیرید.

فرم ارزیابی مهاجرت، مشاوره رایگان تلفنی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

مهاجرت به کانادا مهاجرت به کانادا
میانگین امتیاز 3 /5 از 2 کاربر
فرم درخواست مشاوره
نظرات (10)
  • پاسخ
    علی جنگی
    1399-06-01

    با درود سی و چهار سال هستم مجرد حرفه ام تاسیسات لوله کشی ساختمان هست صفر تا صد با سابقه ی کاری چهارده سال و دارای مدرک فنی حرفه ای لوله کشی و تاسیسات ساختمان از سال نود و سه رو دارا هستم چجوری میتونم برای کار در کانادا اقدام کنم

    • کارشناس راز
      1399-06-02

      باسلام و وقت بخير با توجه به شرايط سني و شغلي كه ذكر كردين بهترين گزينه براي شما ويزاي كار كاناداست به اين صورت كه با توجه به رزومه شما كارفرمايي پيدا ميشود كه به شما جاب آفر ميدهد البته بهتر است كه اين نوع ويزاي كار را پس از بهتر شدن شرايط ويروس كرونا اقدام نماييد. در حال حاضر خريد بيزينس كه شما يك بيزينسي رو ميخريد و از اين طريق به خودتون وورك پرميت ميدهيد امكان پذير است . براي دريافت جزئيات شماره تون رو ارسال كنيد مشاورين جزئيات پروسه را در اختيارتون قرار ميدهند .

  • پاسخ
    مهدیه علیزاده
    1399-03-24

    با سلام من لیسانس مهندسی کامپیوتر کارمند بانک با 7سال سابقه کار البته غیر مرتبط با رشته و سن 34 و همسرم رشته ساخت پروتز دندان (دندانسازی) با سن 24 سال . میخواستم بدونم چطوری میتونیم اقدام کنیم برای کانادا یا اروپا خانونم مدرک زبان ایلتس 6دارد

    • کارشناس راز
      1399-03-24

      سلام وقت بخیر دوست عزیز . با توجه به اطلاعاتی که فرمودید راه های متعددی با در نظر داشتن شرایط شما از جمله جاب آفر ، اسکیل وورکر و همچنین ویزای تحصیلی کانادا را میتوانید اقدام کنید برای دریافت اطلاعات تکمیلی تر هر کدام از این روش ها با کارشناسان سازمان مهاجرتی راز تماس بگیرید .

  • پاسخ
    روژین آریانمهر
    1399-03-21

    سلام امیدوارم که خوب باشید ما تنها اداره کاریابی بین المللی در همدان هستیم که تازه کار خود را شروع کرده ایم و کارجوهایی با شرایط بسیار خوب برای اعزام به خارج از ایران داریم . آیا می تونیم در این زمینه با شما همکاری کنیم ؟منتظر جوابتون هستم متشکرم

    • کارشناس راز
      1399-03-24

      سلام وقت بخیر دوست عزیز . با توجه به اطلاعاتی که فرمودید راه های متعددی با در نظر داشتن شرایط شما از جمله جاب آفر ، اسکیل وورکر و همچنین ویزای تحصیلی کانادا را میتوانید اقدام کنید برای دریافت اطلاعات تکمیلی تر هر کدام از این روش ها با کارشناسان ما تماس بگیرید .

  • پاسخ
    سارا چگینی
    1399-03-19

    سلام من متولد ۶۴ هستم و مجرد، لیسانس علوم تربیتی کودکان عقب مانده ذهنی از دانشگاه علامه و ارشد روانشناسی عمومی با معدل الف از دانشگاه آزاد دارم مدرک آرایشگری و عکاسی هم دارم ، کلاس های آیلس رو هم شروع کردم در کنارش کلاس های IT رو هم شروع کردم برای ویزای کاری میخواستم مشاوره بگیرم . باتشکر

    • کارشناس راز
      1399-03-24

      با سلام خدمت شما دوست عزیز جهت مشاوره رایگان تلفنی سازمان مهاجرتی راز با شماره تلفن 02188514470 تماس حاصل فرمائید.

  • پاسخ
    پانیذ انجامی
    1399-03-18

    سلام سوالی داشتم برای مهاجرت سابقه کاری برای کسی که به صورت فریلنسر کار کرده به چه شکله ؟برای شغل طرح گرافیک

    • کارشناس راز
      1399-03-24

      سلام وقت بخیر دوست عزیز . سوال شما کلی است . برای اینکه کارشناسان ما بتوانند شرایط شما رو کامل بررسی کنند اطلاعات دیگری بغیر از سابقه کاری لازم است . با ما تماس بگیرید تا از طریق مشاوره رایگان تلفنی ما شرایطتتون کامل توسط کارشناسان بررسی شود .

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مطالب مرتبط

کانادا  و مهاجرت پساکرونا

همانطور که می دانید شیوع کرونا باعث شده تا در سیاست ها و اهداف اداره مهاجرت کانادا در خصوص جذب مهاجر خلل ایجاد شود و باعث به وجود آمدن شک و تریدید هایی درخصوص سیاست مهاجر پذیر بودن کانادا شده است . از دلایل به وجود آمدن این تردید ها می توان به عدم مهار کردن ویروس کرونا ،  بالا رفتن نرخ بیکاری ، عدم تمایل کارگران و دانشجویان خارجی به سفر در زمان هایی که فاصله اجتماعی وجود دارد اشاره نمود .

دریافت اجازه تحصیل برای تحصیل در کانادا

اجازه تحصیل یا study permit چیست؟ مدرکی که به شما به عنوان یک خارجی اجازه می دهد که در یکی از موسسه های آموزشی مشخص در کانادا تحصیل کنید. لیست این موسسه ها در وبسایت سازمان مهاجرت کانادا برای هر استان مشخص شده است. بیشتر خارجی ها برای تحصیل در کانادا به اجازه تحصیل نیاز دارند.

مشاوره رایگان