مهاجرت به کانادا با هلدینگ راز

مهاجرت به کانادا با هلدینگ راز

مهاجرت به کانادا با هلدینگ راز

  • آیا به دنبال راهی برای مهاجرت به کانادا هستید؟
  • آیا می خواهید از فرصت های شغلی، تحصیلی و زندگی در یک کشور پیشرفته و متنوع بهره مند شوید؟
  • آیا می خواهید با اطمینان و باسرعت، فرآیند مهاجرت خود را پیش ببرید؟

اگر جواب شما بله است، شما به جای درست آمده اید. ما شرکت خدمات مهاجرت به کانادا هستیم که با سال ها تجربه و دانش فنی در خصوص اخذ انواع ویزا، می توانیم به شما در انتخاب و اجرای بهترین روش مهاجرت کمک کنیم.

ما با شناسایی نیازها، شرایط و اهداف شما، برنامه ای مناسب و سفارشی برای شما طراحی می کنیم. ما همچنین با رعایت قوانین و مقررات کانادا، به شما در تکمیل و ارسال مدارک، پاسخ به سوالات و حل مشکلات احتمالی که در طول فرآیند مهاجرت پیش می آید، همراهی می کنیم.

با ما تماس بگیرید (02188514470) و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. ما منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

 

خدمات هلدینگ مهاجرتی راز

اخذ ویزای توریستی:

همونطور که میدانید ویزای توریستی جزو ویزاهای اقامت موقت کانادا هست که روش بررسی این نوع ویزا آفیسر بیسه و  درواقع مدارک ارائه شده از سمت متقاضی ویزای توریستی تعیین کننده دریافت و اخذ ویزای توریستی است .

متقاضی برای اقدام از طربق ویزای توریستی به کانادا نیازمند مدارکی همچون :

  • دعوتنامه ( یا از اقوام و دوستان و یا بازدید از یک نمایشگاه یا شرکت در یک کنفرانس)
  • سابقه سفر به شنگن ( تراول هیستوری)
  • فرم های مورد نیاز ویزای موقت
  • تمکن مالی
  • و . . .

با ارائه دادن این مدارک متقاضی میتواند برای ویزای توریستی اقدام کند . پروسه بررسی این ویزا در ادراه مهاجرت کانادا 35 روزه اعلام شده ولی امکان طولانی تر شدن این زمان هم وجود دارد .

لازم است بدانید تا فوریه 2024 پالیسی جدیدی برای ایرانی ها برنامه ریزی شده که میتوانند ویزای توریستی خود را به ویزای کاری 3 ساله تغییر دهند . برای آگاهی از این شرایط با مشاورین و کارشناسان مجرب مهاجرت هلدینگ راز تماس بگیرید .

اخذ ویزای دانشجویی :

در ادامه به شرح پذیرش دانشجو دانشگاه های کانادایی می پردازیم :

 دانش آموزان بین المللی که قبل از 17 سال قصد پذیرش تحصیلی ازکانادا را دارند باید به مدت 1 سال دوره کالج را بگذرانند که در این دوره درس هایی مانند بیزینس، شیمی، زبان ،برنامه نویسی با کامپیوتر ، ریاضی و... را بگذرانند.                               

پس از گذراندن این دوره دانشجو متقاضی برای ورود به دانشگاه های کانادا  باید با توجه به معدل  ، علاقه شخصی و استعداد های فردی خود وارد دوره های دانشگاهی شود .

مقاطع تحصیلات تکمیلی در کانادا :

  • مقطع کارشناسی ( bachelor) : تحصیل در مطع کارشناسی در دانشگاه های کانادا به مدت 4 سال می باشد که برای تصیل در این دوره داشتن گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی یا دوره کالج الزامی می باشد .
  • مقطع کارشناسی ارشد (master) : مدت دوره این مقطع از 1 تا 3 سال با توجه به گرایش های تحصیلی متغیر است. داشتن مدرک کارشناسی با کسب حداقل معدل B از پیش نیاز های این دوره می باشد .
  • مقطع دکتری (PHD) : طول این دوره در دانشگاه های کانادا معمولا 4 سال می باشد . از پیش نیاز های ضروری این مقطع تحصیلی داشتن کارشناسی ارشد و معدل +B می توان نام برد .

مهاجرت کانادا با راز

اخذ اقامت دائم با برنامه اکسپرس انتری ( اسکیل ورکر )

برای مهاجرت  به کانادا و استفاده از مزایای این کشور مسیر های مختلفی وجود داره اما همه دنبال یک راهی میگردند  که خیلی سریع وآسون باشه .

سریعترین راه مهاجرت به کانادا  اکسپرس انتریه همونطور که از اسمش معلومه اکسپرس انتری یعنی ورود  سریع با این  برنامه از همون روزاول  ورودت  به کانادا اقامت دائم رو داری بعد 3 سال هم شهروند کانادایی  می شوید.

جدیدا  یعنی از تاریخ 31 می اداره مهاجرت کانادا تغییراتی رو برای سیستم اکسپرس انتری اعلام کرده که امتیاز ویژه ای داره برای متقاضیان مسلط به زبان فرانسه یا کسانی که در حوزه‌های زیر سابقه کار دارند

  • حوزه سلامت و درمان
  • علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات
  • حمل و نقل، کشاورزی و صنایع غذایی

اخذ اقامت دائم با برنامه های استانی مهاجرت به کانادا  (PNP) Provincial Nominee Program

صد در صد یکی از ارزون ترین و راحت ترین روش برای مهاجرت میتونه برنامه های استانی باشه که شما از بدو ورودت اقامت دائم کانادارو داری همونطور که خیلیاتون میدونید این برنامه هم مثل اسکیل وورکر امتیاز بندیه و شرایط خودتونه که بهتون امتیاز میده تا شانس اینو داشته باشید تو یکی از دراو های استان انتخاب بشید و دعوتنامه خودتونو خیلی راحت از استان های کانادا مثل ساسکاچوان و انتاریو بگیرید. با توجه به شرایطی که دارید مثل تحصیلات ، سابقه کار ، مدرک زبان و سنتون میتونید برای برنامه استانی مورد نظر خودتون اپلای کنید و اقامت دائم کانادارو بگیرید و شهروند کانادا بشید .

انتخابات جدید  اکسپرس انتری نشون میده  دولت کانادا اهمیت  ویژه ای برای افراد مسلط به زبان  فرانسه قائله چون تا الان   تعداد زیادی  دعوتنامه برای افراد مسلط به زبان  فرانسه صادر کرده است  .

اگر شما هم  سطحی از زبان  فرانسه دارید  و یا به زبان فرانسه علاقه دارید و دوست دارید هر چه سریعتر اقامت کانادا رو بگیرید  حتما  با اکادمی زبان فرانسه هلدینگ مهاجرتی راز در تماس باشید و فرصت رو از دست ندین  چون قوانین مهاجرتی کانادا چند وقت یک بار تغییر میکنه . مدرسین مجرب اکادمی زبان هلدینگ راز در کوتاه ترین زمان  شما رو به سطح مناسبی از زبان فرانسه میرسونند که رویای مهاجرت به کانادا برات به واقعیت تبدیل بشه .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

مهاجرت به کانادا با هلدینگ راز مهاجرت به کانادا با هلدینگ راز
میانگین امتیاز 4 /5 از 8 کاربر

نویسنده

تیم تحریریه raazgo

تیم تحریریه raazgo

سازمان مشاوره ای مهاجرتی راز با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در امور مهاجرت و با همکاری مجموعه‌ای از بهترین متخصصین مهاجرتی تشکیل شده است. این گروه با شبکه گسترده‌ای از مجموعه های مهاجرتی همکاری می‌کند و می‌تواند تمامی نیازهای شما را در زمینه مهاجرت برآورده کند. تمامی اعضای سازمان مهاجرتی راز اصول اخلاقی حرفه‌ای را با توجه به استانداردهای ‌این حرفه، به عنوان اصول اخلاقی خویش تلقی می‌کنند و رعایت آن را وظیفه همیشگی خود می‌دانند.

فرم درخواست مشاوره

نظرات (0)

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مشاوره رایگان